Annandagen

Idag blev det tidig uppgång för att få säga hejdå till älsklingen som åker till Hongkong idag. Men somnade sån tur var om igen då jag kom hem. Annas hade jag nog varit väldigt seg nu.
Tog mig en tur på stan idag, hittade inte så mycket mer än ändel grejer på akademibokhandeln som hade 50% utförsäljning på allt, så blev lite skolgrejer och några fina pennor.


Tror att jag igentligen borde packa nu, kanske skall skriva en pakningslista först och inviga en av de nya pennorna. Borde nog också kolla listan jag skrev igår om vad jag måste göra innan jag åker.


Men måste nog först bara visa gårdagens kanongoa och enkla middag; Pasta med kyckling och kantareller

Recept:
500 g Pasta
2 kyklingfiléer
kantareller
1 burk cream fraiche
lite grädde
lite vatten
timjan
salt
vitpeppar
Smör till stekning


kram //M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0