Julafton!

Äntligen Jul! Har varit så mycket innan jul att jag knapp hunnit andas. Så nu andas jag igen och njuter av att ha fått fira en sådan fin jul.
Blev först en tur till mina föräldrar men även mormor och farmor var där. Blev lite julklappsutdelning och sedan vidare till kusinerna, där blev det julbord och massa tjo och tjim =) alltid kul att träffa släkten. Då jag och min pojkvänn var lagom propmätta bar det av till min pojkvänns familj för att fira med dem. Sån tur var inte julbordet uppdukat då vi kom dit utan en härlig promenad stod på schemat. Då vi kom hem igen röda om kinder och näsa vankades det julmat. Med julklappsöppning och användning av julklapparna kunde inte kvällen bli mer perfekt, spelade spel och pratade in på natten.
Är så glad att jag har en sådan underbar framilj och "bonusfamilj" (om man kan använda detta uttryck för min pojkvänns familj).
Julkramar // M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0