Färdigtentat och jullov =)

Så då var tentorna gjorda och jag får äntligen leka med min nya blogg =) Det kommer alltså antagligen komma upp massa saker nu som jag har velat lägga upp men inte hunnit. Nu är det bara att se om jag klarar av det här med bloggande, kan väl inte vara så svårt =)


Så var skall jag börja...

Kan börja med min KitchenAid som jag fick som väldigt förtidig födelsedagspresent av mig själv =)

Innan jag köpte denna magiska maskin så bakade jag förståss ändå. Här kommer ett av mina tidigare verk som jag blev väldigt nöjd med, nämligen Krokantrullarna

De blev väldigt goda, kanske skall lägga upp receptet men kommer inte ihåg det just nu, kanske kommer senare.


Så i onsdags var det min födelsedag detta var några av presenterna jag fick;

Kakfat från Laura Ashley och karaffen är från Eva solo.
Om jag hade haft kakfatet då jag bakade krokantrullarna hade ni säkert fått se en fin uppläggning på det istället men det får bli nästa gång.


Så vad har jag mer gjort på senaste tiden, pysslat med julkort som förövrit skall skickas idag. Skall bara göra några fler först =)


Måste också dela med mig av det jag läste på min pojkvänns systers blogg igår. Hon hade länkat till en sida (http://www.pipstudio.com) med helt underbara grejer.  Till min stora förvåning så råkade jag hitta grejer jag ville ha:
Ett helt underbart påslakansätt, måste undersöka hur jag kan bli ägare av ett sådant här =)
Det fanns väldigt många fler fina saker men tror att jag skulle fylla hela bloggen om jag tog med alla.


Nu har jag nog skrivit klart mitt första inlägg =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0