Julmys med pepparkaksbak

Efter en ganska stressig dag så blev det tillsist pepparkaksbak =)
Blev också glöggprovning på årets glögg (som min pojkvän gjort), jag som annars knappt smakar på glögg tyckte faktist att detta var ganska gott och drack ett halft glas till iallefall min stora förvåning.
Här kommer några bilder på pepparkakorna:

Som ni ser blev det inte bara de traditionella pepparkaksformarna, utan egendesignade =)
Jag stod för de traditionella medans några av mina vänner kom på lite roligare former som ni ser.
Det skulle även byggts ett pepparkakshus som såg ut som en mickro men då inte limmet ville torka och vi var för lata för att göra smält socker så blev det tyvärr ingen pepparkaksmickro. Kanske blir nästa år...

Imorgon är det julafton skall bli väldigt mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0